IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Kompanije giganti čije su ideje na početku zvučale suludo

20.05.2015

Najuspješnije startup kompanije retrospektivno zvuče potpuno logično. To nam se čini zato što je ideja do trenutka kada je došla do nas već sakupila kritičnu masu pratilaca.

Uspješni satrtup projekti nerijetko su rezultat ideja koje u početku svi ismijavaju. Ima smisla, zapravo – ako je ideja toliko jasna, neko bi je se već odavno sjetio.Donosimo 18 startupova čije su ideje u početku zvučale suludo, a pretvorili su se u opšteprihvaćene i nevjerovatno popularne kompanije:

Facebook: Svijetu je potreban još jedan MySpace ili Friendster. Mi ćemo ga za početak omogućiti nedruštvenim ljudima s Ivy Leaguea.

Dropbox: Kreiraćemo rješenje za dijeljenje dokumenata i sinhronizaciju iako na tržištu postoji nekolicina sličnih rješenja koje finansiraju orgromne kompanije kao što je Microsoft. Imaće samo jednu funkciju.

Amazon: Prodavatćemo knjige online iako se korisnici i dalje boje koristiti kartice za online kupovinu. Troškovi slanja će zapravo anulirati uštedu koju ostvaruju na popustima za knjige. Ipak, potrošači će nastaviti naručivati knjige online jer je jednostavno.

Virgin Atlantic: Avio prevoz je kul. Zašto ne bismo postali avioprevoznici? Koliko to može biti teško? Od konkurencije ćemo se razlikovati smiješnim videima o sigurnosti prevoza i činjenicom da nismo "loši momci”.

Mint: Dajte nam informacije o bankovnom računu, karticama i slično, a mi ćemo vam ih vratiti napisane u lijepom fontu. Dodatno, bit će zelene kako biste se osjećali bogatijima.

Palantir: Kreiraćemo tajanstveni analitički sistem, kompaniju smjestiti u Kaliforniju, zaposliti mlade inženjere koji su tek izašli s fakulteta, nećemo zaposliti prodajne predstavnike i na kraju ćemo sklopiti poslove s tajnim službama.

Craigslist: Sve će biti ružno. I besplatno.

iOS: Biće to potpuno novi operativni sistem koji neće koristit ni jednu od milion postojećih aplikacija. Samo one koje je kreirao Apple. Neće postojati cut i paste opcija.

Google: Radimo na najvećem internet pretraživaču dvadesetog vijeka u vremenu kada se niko time ne želi baviti jer nije profitabilno. Nećemo objavljivati plaćene oglase u obliku članaka kako vas ne bi ometali u pretrazi.

GitHub: Sistemski inženjeri će plaćati mjesečnu naknadu do kraja svog života kako bi na besplatnim softverima stvarali besplatne softvere.

PayPal: Ljudi će koristiti svoje nesigurne email adrese kako bi jedni drugima uplaćivali stvarni novac, bez obzira na to što smo dvadesetogodišnjaci sa simpatičnim imenom koji nemaju veze s bankama.

Paperless Post: Mi smo kao Evite, ali nismo besplatni.

Instagram: Filteri! Imamo filtere!

LinkedIn: Kreiraćemo poslovnu društvenu mrežu, usmjerenu na tridesetogodišnjake i četrdesetogodišnjake koji će je koristiti svakih pet godina kada budu tražili posao.

Tesla: Umjesto da izrađujemo baterije i prodajemo ih po Detroitu, mi ćemo kreirati potpuno novu vrstu automobila. Ispočetka.

SpaceX: Ako može NASA, možemo i mi.

Firefox: Kreiraćemo novi i bolji pretraživač iako 90 posto računara u sebi već ima ugrađen besplatan pretraživač.

Twitter: Biće to nešto kao mail, SMS ili RSS. Osim što neće biti to. Najprije će ga koristiti štreberi, a potom Britney Spears i Charlie Sheen.


 
 
 
 
back to top