IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Koje su najveće greške pri kupovini telefona?

08.09.2015

Najveća greška pri izboru paketa mobilne telefonije je izbor modela telefona, odnosno skupo plaćanje aparata koji konkretnom korisniku zaista nije ni potreban.

Posljednjih godina je sve teže odabrati i operatera mobilne telefonije, a kamoli paket usluga, piše sajt za finansijske savjete www.fool.com.

Svi operateri nude slične pakete, a svaki od njih je u ponečemu najbolji među konkurentima. Zato je teško, mada je to i najbolje, paket izabrati zavisno od svojih potreba.

Tada stižu teška pitanja o tome koliko neko podataka mjesečno zaista koristi, koliko će ga koštati ako tu količnu prekorači, da li treba da telefon kupi, ili da ga otplaćuje kroz pretplatu, da li vrijedi promijeniti operatera samo da bi se dobio neki model telefona.

Većina korisnika pravi istu grešku: očarani su mišlju da će imati vrhunski model. Nekada je imalo smisla platiti više jer su tada neki modeli, kao što su iPhonei najnoviji "BlackBerry”, bili daleko nadmoćni nad svima ostalima.

Međutim, sada je teško naći argument da vrijedi kupiti vrhunski model koji košta 600 eura, a ne neki drugi koji ima istovjetnu većinu funkcija, a nekad i sve kao najskuplji, a košta manje od 200 eura.

Većina poslovnih modela operatera je izgrađena na načinu na koji navesti klijente da kupe vrhunske modele telefona. Tako je i sa subvencioniranim dvogodišnjim pretplatničkim ugovorom koji polako nestaje, bar u SAD, a svodi se na to da se "pomogne” korisniku da dođe do vrhunskog modela telefona "po povoljnoj cijeni”.

Tako u zamjenu za višu mjesečnu pretplatu, pretplatnik dođe do telefona za trećinu njegove pune cijene u radnji. Ali, čak i uz to, pravo pitanje je da li kupac u tom slučaju zapravo skupo plaća skuplji model telefona, i to onaj koji mu u stvari i ne treba.

Kako god se računalo, vrhunski modeli telefona koji koštaju u radnji 600 eura, a u pretplatiničkom ugovoru na dvije godine se za njih plaća i po više od 20 eura mjesečno, po svojim osobinama sada više nisu tri puta bolji od modela koji koštaju manje od 200 eura, a za koje se po ugovoru na dvije godine plaća i manje od šest eura mjesečno.

Bezbroj je primera visokofunkcionalnih i veoma dobrih telefona koji koštaju manje od 200 eura, dok isti takvi polovni, koji su fabrički obnovljeni, koštaju i upola manje od toga.

Dok se većina klijenata opredijeli koji će paket usluga uzeti prije svega po izboru ponuđenih modela telefona, trebalo bi da čine obrnuto: da se opredjeljuju prije svega po vrsti, količini i cijeni ponuđenih usluga, a da im sam model telefona bude od drugorazrednog značaja.

Time se, samo na izboru modela telefona, po ugovoru na dvije godine može uštedjeti i više od 400 eura.

Platiti više samo da bi se imao najnoviji i najsjajniji telefon više jednostavno nema smisla, kada se skoro sva, ili čak i sva funkcionalnost koju on ima, može dobiti za mali dio njegove cijene, ako se odabere drugi model. Treba birati paket usluga koji je potreban korisniku, a potom kroz pretplatu ili čak i u radnji kupiti jeftin model telefona koji zadovoljava te potrebe korisnika.

"Možda vam vaše društvo neće zavidjeti na telefonu, ali će vam u džepu ostati mnogo više novca”.


 
 
 
 
back to top