IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 17.10.2018 || Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |  U Stocu svečano otvoren 11. po redu sajam Hercegovački plodovi Mediterana  |  Cedevita dobila koncesiju na vodu  |  “Jeste li spremni za marketing (R)evoluciju”  |  Atlantic Grupa uzor u upravljanju ljudskim potencijalom  |   ||
   

Ključni faktor koji određuje uspjeh start-upa

08.10.2015

Koji faktori najviše utiču na to da li će start-up uspjeti ili jednostavno nestati sa tržišta? Zbog čega i pored sjajne ideje, organizovanog tima, stabilnih izvora finansiranja i dobrog poslovnog plana novi biznisi propadaju?Na ova pitanja pokušao je da odgovori Bil Gros, osnivač poslovnog inkubatora Idealab u svom govoru na TED konferenciji, analizirajući 200 kompanija (100 kompanija koje su dio Idealab-a i 100 kompanija koje nisu), prenosi Mint.rs.

Posmatrajući 5 ključnih segmenata koji čine biznis – ideju, tim, poslovni model, finansiranje i tajming, Bil je u svoju analizu uključio kompanije čija se tržišna vrijednost danas mjeri milionima dolara (Instagram, Airbnb, Uber, Youtube CarsDirect, NetZero i Tickets.com), ali i biznis ideje koje nisu zaživjele poput Webvan, Kozmo, Pets.com i Friendster.

Najvažniji faktor je…
Odgovor je iznenadio i osnivača IdeaLab-a. Najvažniji faktor koji određuje uspeh jednog start-upa je tajming. Pravo vrijeme za pokretanje biznisa predstavlja kategoriju koja uspješne biznis modele razdvaja od onih manje uspješnih.
Na drugom mjestu nalazi se tim, dok se ideja, koju mnogi smatraju najvažnijom za uspjeh, nalazi na trećem. Biznis model i finansiranje zauzimaju posljednja dva mjesta.

                                       


 
 
 
 
back to top