IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Kako napraviti odličan oglas vašeg brenda na "Facebooku"?

15.12.2015

"Facebook" je postao odličan medij promocije. Velik broj korisnika na društvenim mrežama čini ga jako utjecajnijim marketinškim poljem.

U svojoj knjizi, "No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing", poslovni trener i savjetnik Den S. Kenedi (Dan S. Kennedy) i marketinški strateg Kim Volš-Filips (Kim Walsh-Phillips) su odlučili pokazati kako koristiti poznata marketinška načela na različitim društvenim mrežama kako bi ostvarili stvarne rezultate i dobit. Neke od njih vam donosimo u nastavku.

- Svoj oglas uvijek kreirajte tako da se direktno obraćate osobi koja ga čita. Dakle, koristite riječ "vi" u osmišljavanju slogana koji ćete istaknuti.

- Budite kontroverzni. Trebate zaintrigirati osobu i potaknuti je da sazna više o vama. Trebate joj dati odgovor na pitanje – zašto bi uopće obratila pozornost na vas?

- Istaknite vaše vrijednosti i ne pokušavajte se svidjeti svima. Naglasak stavite na ono što vas čini drugačijima i zašto je čitanje vaše reklame pomno utrošeno vrijeme.

- Ukoliko koristite fotografiju u vašem oglasu, pomno ju izaberite. Dokazano je da najbolji učinak na osobu ima fotografija na kojoj se osoba smije i gleda direktno u kameru.

- Pomno birajte i boje koje će se vidjeti na fotografiji. Dokazano je da je crvena boja imala 75% bolji učinak nego bilo koja druga boja.

- Dajte im nagradu. Unutar oglasa dajte mali trailer onoga što će ih dočekati kad kliknu na vašu stranicu. Klik bi ih trebao voditi do zanimljivog videa, inspirativnih izjava, besplatnih kupona...

- Dajte im dokaz. Pazite da URL vašeg oglasa vodi na stranicu na kojoj će svaka osoba vidjeti i dokaze svega onoga što ste im obećali u oglasu.

- Kroz svoj oglas, recite čitateljima što želite od njih. Navedite ih da budu dio vaše priče kroz određene radnje.

- Budući da vaš oglas na "Facebook"-u podrazumijeva kraći tekst, pazite da njegov sadržaj bude samo mali uvod u ono što čitatelja čeka kad posjeti vašu stranicu. Probudite znatiželju.


 
 
 
 
back to top