IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 19.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

Kako da se razlikujete od konkurencije?

11.06.2015

Ukoliko želite da zavladate na tržištu rada i da svojim klijentima budete baš vi pravi izbor morate da se razlikujete od konkurencije. Međutim, to nije nimalo lak posao, ali uz nekoliko saveta možete da uspijete.

Specijalizujte se za određenu uslugu i za određenu grupu klijenata – ne možete raditi tako da nudite sve. Jako je bitno da klijentima ponudite određene stvari za koje ste sigurni da ste najbolji. Ukoliko želite da privučete određenu grupu klijenta pažnju posvetite samo njima i njihovoj vrsti posla. Na ovaj način ćete uspjeti da prodate svoju uslugu.

Potrudite se da se što bolje reklamirate – reklamirajte se preko veb stranica, društvenih mreža, reklama, a najvažnije od svega je da razgovarate s klijentima. Kada razgovarate s klijentima neka vaša poruka bude jasna i na jednostavan način im objasnite zašto bi oni trebalo da odaberu baš vašu uslugu.

Morate biti stručni i školovani – ako želite nekom klijentu da prodate svoju uslugu dokažite mu da ste stručni u tome što radite. Takođe, jako je bitno i da ste školovani. Svaki dan se trudite da se što više usavršavate i da usavršavate svoje vještine, jer je to najbolji način da se istaknete.

 

 


 
 
 
 
back to top