IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

Henkel Ceresit na tržištu BIH ostvario skoro 50 posto rasta u 2012. godini

14.03.2013
Nakon izuzetno uspješne godine Ceresit, neizostavni dio svake kvalitetne gradnje i ove godine učestvuje na Međunarodnom sajmu građevine GRAMES, koji se održava od 13. do 18. marta na Banjalučkom velesajmu. Kao jedan od vodećih brendova kompanije Henkel, Ceresit će ove godine intenzivirati svoje aktivnosti na bosanskohercegovačkom tržišu.

Na Ceresit štandu, kompanija je predstavila svoje vrhunsko ljepilo za keramičke pločice CM11 PLUS, kao i neke od najznačajnijih proizvoda kad je u pitanju ljepilo za keramiku, fug mase, silikoni, termoizolacione fasade, hidroizolacija, sistemi za podopolaganje, samonivelišuće mase i ljepilo široke potrošnje. Također, posjetiocima je predstavljena posljednja inovacija, vrijedna preko 1 milion KM,  nov paletizer Stretch Hood, potpuno nov način pakovanja paleta. Ovom inovacijom smanjena je mogućnost deformacije palete i proizvoda pri transportu i obezbijeđeno je sigurno vanjsko skladištenje paleta koje su otporne na kišu i snijeg. 

„Izuzetno nam je drago što je domaći potrošač prepoznao pouzdanost i kvalitet Ceresit proizvoda, što se ogleda u ostvarenom rastu od skoro 50% u odnosu na 2011. godinu. U planu imamo velika ulaganja kako bismo našim partnerima i krajnjim kupcima osigurali što bolje uslove i još jednom potvrdili da smo pouzdan i kvalitetan partner u gradnji. Ceresit se izdvaja od ostalih brendova kontinuiranim ulaganjem u razvoj i inovacije u proizvodnom programu, kao i vrhunskim kvalitetom proizvoda koji ispunjavaju stroge ekološke standarde. To najbolje potvrđuje činjenica da je CM11 PLUS naše najprodavanije ljepilo u cijelom regionu", izjavio je Jovan Šarenac, izvršni direktor Henkel Ceresit. 


 
 
 
 
back to top