IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

"Google" ukida "Gmail" i seli korisnike na "Inbox"

07.12.2015

Na gmail.com domenu trenutno se dešava nešto veoma interesantno... "Google" je korisnike počeo da obavještava o svom eksperimentalnom servisu "Inbox By Gmail" koji se pojavljuje umjesto "Gmail" naloga.

Kada se korisnik uloguje, pojavljuje se obavještenje o tome da se korisnik preusmjerava na sevis "Inbox".

Kako se čini, nezavisna inbox.google.com adresa za beta verziju servisa će nestati, a "Inbox" se umjesto toga prebacuje na gmail.com.

Dobra vijest je da svaki korisnik, koji ne želi da zamijeni "Gmail", ima opciju da ga isključi (opcija "turn it off"), piše "Forbes".

Ono što je sasvim jasno je da "Google" nakon 14 mjeseci testiranja spreman da lansira "Inbox", i da ga vidi prije kao zamjenu za "Gmail" nego odvojeni servis, kao što je prvobitno bilo planirano.


 
 
 
 
back to top