IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 17.10.2018 || Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |  U Stocu svečano otvoren 11. po redu sajam Hercegovački plodovi Mediterana  |  Cedevita dobila koncesiju na vodu  |  “Jeste li spremni za marketing (R)evoluciju”  |  Atlantic Grupa uzor u upravljanju ljudskim potencijalom  |   ||
   

Facebook će omogućiti poslovne kontakte putem WhatsAppa

19.05.2015
Facebook bi mogao omogućiti poslovnu interakciju s korisnicima WhatsAppa, popularne aplikacije za dopisivanje koju je Facebook kupio prošle godine za nevjerovatnih 19 milijardi američkih dolara.

Finansijski direktor Facebooka Dejvid Wejn je izjavio da omogućavanje komunikacije na osnovu B2C (business to consumer messaging) ima dobar poslovni potencijal.

"Prema našim istraživanjima, mislim da je WhatsApp najbolji za ono što mi želimo, ali to je dugoročni plan”, objasnio je Wehne u ponedeljak na konferenciji Tech u Bostonu.

Vijest je obavljena na Bloombergu u ponedeljak, a portparol Facebooka odbio je komentarisati ove navode.

Uz trenutno 800 miliona korisnika WhatsApp je naglo porastao, posebno u Evropi i djelovima Azije od 2009. godine kada su kompaniju osnovali bivši zaposlenici Yahooa Jan Koum i Brajan Akton. Ipak, dobit ostaje nedostižna za WhatsApp.
S obzirom na istoriju, ima smisla da Facebook razmotri funkciju "B2C” za WhatsApp, gdje bi kompanija naplaćivala pristup korisnicima.


 
 
 
 
back to top