IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 25.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Coca-Colina nagradna igra završena 20 dana prije planiranog roka

13.05.2015

Zbog izuzetno velikog interesa potrošača Coca-Colina nagradna igra „Poljubac koji osvaja" se zbog isteka zaliha nagradnog fonda, završava prije planiranog kraja igre, a u skladu sa članovima 7. i 8. entitetskih Pravila nagradne igre „Poljubac koji osvaja", koja su objavljena u dnevnim novinama sukladno entitetskim zakonima o igrama na sreću, koji ovu mogućnost predviđaju. Nagradna igra bila je dio Coca-Coline kampanje „Poljubac koji osvaja" organizovane na teritoriju Bosne i Hercegovine povodom obilježavanja stogodišnjice najpoznatije staklene bočice na svijetu.

 

Svi ljubitelji Coca-Cole koji su od 6. aprila kupovali Coca-Colu u pakovanju od 0,5 L, imali su mogućnost da osvoje nagradu. Dobitni čepovi osiguravali su jednu od deset različitih posebno dizajniranih mini Coca-Cola bočica – privjesaka dok su se tri nedobitna čepa osiguravala jednu od četiri različite Coca-Cola čaše.

Ograničenja u broju osvojenih nagrada nije bilo pa je tako bilo omogućeno da svi dobitnici učešćem u nagradnoj igri imaju i mogućnost da sakupe kompletnu kolekciju od 10 različitih Coca-Cola bočica - privjesaka ili kompletnu kolekciju od 4 različite Coca-Cola čaše.

Stotinu hiljada Coca-Cola bočica - privjesaka i stotinu hiljada Coca-Cola čaša bilo je osigurano u okviru nagradnog fonda a planirano je da nagradna igra traje do isteka zaliha. Vremenski period predviđen za ovu zalihu nagrada bio je dva mjeseca ali je ljubiteljima Coca-Cole već nakon mjesec i deset dana podijeljen  ukupan nagradni fond.

Učesnici su nagradne čepove mogli zamijeniti u više od 1.300 prodajnih objekata Coca-Colinih partnera koji su učestvovali u realizaciji nagradne igre. Iz Coca-Cole u BiH  se zahvaljuju svojim potrošačima i obećavaju da će nastaviti tradiciju pokretanja inovativnih promocija i nagrađivanja njihove vjernosti.


 
 
 
 
back to top