IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Beskontaktno plaćanje – trend koji osvaja Evropu

10.07.2015

Beskontaktna plaćanja postala su opšte prihvaćena, što je vidljivo u načinu na koji su korisnici prigrlili brzinu i pogodnost plaćanja putem tehnologije dodira. Posljednji podaci iz Visa Europe pokazuju kako korištenje beskontaktnog načina plaćanja u Evropi nastavlja da raste s preko milijardu transakcija obavljenih u posljednjih 12 mjeseci.

Podaci takođe ukazuju kako su korisnici Visa kartica potrošili 1.6 milijardi funti samo u martu 2015. godine – trostruko više nego u istom razdoblju 2014.-e godine.

Širom kontinenta, korisnici u svojim džepovima i torbama nose više od 131 miliona beskontaktnih kartica te ih redovno koriste na više od 2.6 miliona beskontaktnih terminala. Do 2010. svi će Visa terminali na prodajnim mjestima u Evropi prihvaćati beskontaktna plaćanja. Trenutno 240 banaka širom kontinenta izdaje beskontaktne Visa kartice pa će velika većina korisnika kartica imati pristup beskontaktnim uređajima za plaćanje do 2020.

Najvjerovatnije je kako će evropski potrošači beskontaktno plaćanje koristiti za svakodnevnu kupovinu namirnica, jela u restoranima te hranu ili piće. Podaci otkrivaju kako potrošači ovakvu vrstu plaćanja koriste i kod kupovine vrjednijih stvari kao što su nedeljno kupovanje namirnica u zemljama poput Češke, Poljske i Španije, gdje korisnici kartica beskontaktnim načinom plaćanja mogu platiti bilo koju vrijednost samo dodirom i unošenjem svoga pina na POS terminal.

Beskontaktne uplate veće vrijednosti bilježiće dalji porast kod trgovaca širom Evrope, pripremajući put za mobilna NFC (Near Field Communication) plaćanja, jer će banke i velike kompanije proizvode za mobilno plaćanje predstaviti u nastavku godine.

Ujedinjeno Kraljevstvo predvodi u izdavanju Visa beskontaktnih kartica, dok je Španija pri samom vrhu s brojem terminala. Ujedinjeno Kraljevstvo ima 49.6 miliona kartica i 410,000 terminala, iza nje su Francuska (20.3 miliona kartica, 405,000 terminala), Poljska (14.5 miliona kartica, 354,000 terminala) i Španija (11.5 miliona kartica i 593, 000 terminala).

Beskontaktna tehnologija široko je prihvaćena od strane kupaca, prodavaca i banaka uz brzi rast korištenja. U martu 2015. godine, vodeće evropsko tržište za Visu bilo je Ujedinjeno Kraljevstvo s 52.6 miliona transakcija, zatim Poljska (49.7 miliona) i Češka (13.9 miliona).


 
 
 
 
back to top