IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Aplikacija koja ulaže vaš kusur

12.02.2016

Ako vam redovno pretekne kusur poslije svakodnevne kupovine kafe, mogli biste sa tom sitninom da uradite više nego da je ubacite u teglicu sa drugim novčićima.

Cilj aplikacije "Acorns”, koja je upravo zvanično lansirana u Australiji, je da pomogne ljudima da počnu da ulažu samo male sume bez velikih provizija ili relativno visokih minimalnih uloga.

Besplatna aplikacija za Android i iPhone, koju su 2012. osnovali otac i sin, Volter i Džef Krutenden, trebalo bi da otvori mogućnost za investiranje mladima i onima koji od toga možda zaziru.

Kompanija je izabrala Australiju kao svoju međunarodnu polaznu tačku zbog sličnosti sa Amerikom. "Mi imamo slične navike kad je riječ o ulaganju i štednji …i činilo se da je spremnost tržišta za aplikaciju skoro isti”, kažu iz kompanije.

Aplikaciji se može pristupiti na više načina. Koristeći opciju "zaokružiti” korisnici mogu da povežu svoje bankovne podatke i aplikacija će pratiti njihove kupovine, zaokružujući svaku transakciju do najbližeg dolara i ulagati razliku."To je način da se bezbolno izgradi investicioni račun", kažu u kompaniji.

Druga mogućnost je da se paušalno dodaje novac ili periodični depozit.

Da bi pojednostavili stvari, korisnici mogu da biraju samo između pet portfolija u zavisnosti od nivoa rizika koji im odgovara i svojih investicionih ciljeva.

Ne postoji minimalni saldo potreban za otvaranje računa, ali vam je potrebno bar pet dolara da nastavite investiranje. Novac se takođe može jednostavno povući u bilo koje vrijeme. "Acorns” naplaćuje proviziju od 1,25 dolara mjesečno za račune ispod 5.000 dolara, a 0,275 odsto godišnje na računima koji su veći od 5.000 dolara.

Dilema je, ipak, da li aplikacije kao što su "Acorns” i "Robinhood” mogu da utiču da investicione navike generacije 21. vijeka (millennial), jer se postavlja pitanje da li ti mladi ljudi uopšte žele da ulažu i da li takve aplikacije uopšte mogu da budu isplative.

Iz kompanije koja je tvorac aplikacije kažu da je zahvaljujući tome što je potrebno samo 5 dolara za početak i ljudi ne rizikuju 20.000 ili 50.000 eura, to zapravo komforan način da se prati tržište, a također novac se može vratiti nazad bilo kada.


 
 
 
 
back to top