IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 19.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

9 stvari u uredu koje nanose štetu vašem poslovanju

03.06.2015

Jeste li znali da temperatura u vašem uredu može utjecati na vašu produktivnost i na produktivnost vaših zaposlenika? Naime, najproduktivniji rad je onaj na ugodnoj temperaturi od 22°C. Okruženje u kojem radite, odnosno ured, može utjecati na uspješnost vašeg poslovanja.

Koje su to stvari koje nanose štetu vašem poslovanju?

Faktori koji utječu na vaše poslovanje mogu se podijeliti na fizički okoliš ureda i na organizacijski okoliš, piše Recruiter.

Fizički faktori

Temperatura – Temperatura vašeg ureda utječe na produktivnost i do 10%. Najbolja temperatura ureda bi trebala biti 21-22°C, tako da probajte namjestiti termostat klime na tu temperaturu, bez obzira na godišnje doba.

Pogled i dnevno svjetlo – Iznenađujuće, ali dnevno svijetlo ima mali utjecaj na produktivnost u radu. No pogled iz ureda na vanjsko okruženje je veoma bitno. Pokušajte se smjestiti (ili vaše radnike) tamo gdje ćete imati pogled na vanjsko okruženje, bliže prozoru.

Okoliš i zagađenje – Iako na vanjsko zagađenje ne možete previše utjecati (osim zatvoriti prozore), na unutarnje zagađivače, poput starih tepiha ili kompjuterskih monitora, možete. Ako radite u staroj zgradi, pokušajte ugraditi ventilaciju ili otvoriti prozore kako bi prozračili prostor.

Buka – Ovaj faktor utječe na žene drugačije nego na muškarce. Tako primjerice 1 od 3 muškarca kaže da ih razgovori u uredu smetaju, dok je takva situacija primijećena kod 1 od 4 žena. Pokušajte nositi slušalice ili čepiće za uši dok radite kako bi smanjili buku i povećali produktivnost. Isto tako, ako je u vašem uredu stalna tišina, onda bi vam i najmanja buka mogla smetati. Pokušajte u ured uvesti pravilo da nema razgovora tijekom rada, kao u knjižnici.

Tehnologija – Iako biste ulaganje u tehnologiju mogli shvatiti kao nepotreban trošak, ona bi mogla povećati produktivnost vaših radnika. Tako primjerice, dupli monitori povećavaju produktivnost do 50%, a laptop pruža vašim zaposlenicima fleksibilnost, što također rezultira povećanjem produktivnosti.

Organizacijska kultura

Društveni mediji – Dok jedna istraživanja pokazuju kako pristup društvenim medijima smanjuje produktivnost radnika, druga pokazuju da ih povećava. Pristupite zabrani pristupa društvenim medijima veoma oprezno. Ne morate u potpunosti zabraniti pristup, no provjeravajte koliko vremena vaši zaposlenici provode na internetu nevezano za posao.

Vrijeme – Svatko ima svoje vlastito vrijeme kada je najproduktivniji. No, postoji i jedno vrijeme koje se pokazalo najproduktivnijim za većini ljudi, a to je od 11 h do 14-15 h, nakon čega produktivnost pada. Svaki se zaposlenik razlikuje, ali svakako izbjegavajte zadavanje hitnih i težih zadataka ujutro čim dođu na posao.

Motivacija – Tvrtka ima veliku ulogu u motivaciji radnika. Pružite zaposlenicima mjesta za osobni razvoj i ostvarenje njihovih poslovnih ciljeva. Budite im mentor i razgovarajte s njima o njihovim vještinama i gledajte kako ih možete upotrijebiti za postizanje ciljeva tvrtke. Pokažite im da su njihove vještine i poslovni ciljevi važni za razvoj tvrtke. Isto tako, organizirajte team building evente kako bi upoznali zaposlenike izvan radnog okruženja.

Vodstvo – glavnu ulogu u razvijanju ugodnog radnog okruženja imate upravo vi. Komunicirajte sa svojim zaposlenicima i budite pristupačni tako da znaju da ako trebaju pomoć, da vam se mogu obratiti. Također, vodite primjerom – neka se zaposlenici ugledaju u vas i pokažite im da nisu oni jedini koji rade, već da i vi imate svoju ulogu u razvijanju tvrtke. I na kraju, kod zadavanja zadataka postavite svojim zaposlenicima realistične rokove. Nerealistični rokovi dovode do stresa i pravljenja grešaka, za koje je potrebno puno više vremena da se isprave nego da ste im dali malo duži rok za obaviti neki zadatak odmah u početku.


 
 
 
 
back to top