IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

5 načina da temom emaila odmah privučete pažnju

12.11.2015

Bilo da želite da zamolite za uslugu, postavite pitanje ili prodate proizvod, ako kao temu stavite nešto neupečatljivo, u moru poruka koje stižu svakog dana, može se desiti da vaš email ostane nezapažen i završi nepročitan.Sajt Inc piše o jednom preduzetniku koji je morao za jedno popodne da pogleda više hiljada emailova. Možete li da zamislite kako ih je čitao? Dok je označavao neke poruke kao važne i arhivirao ostale, njegov kriterijum bile su teme, odnosno subjecti tih poruka. S obzirom da smo svi preopterećeni i zatrpani informacijama, prava je umjetnost istaknuti se i privući pažnju.

Dajemo vam 5 načina kako da napišete temu emaila, tako da bude sigurno zapažen.

"Kratko pitanje”
Ovaj savjet je istinski dragulj, koji skoro uvijjek radi. Odmah postavljate stvari tako da ćete biti brzi i kratki. Na taj način ohrabrujete osobu da pročita poruku u cjelosti, a uz to postoji faktor radoznalosti. Samo, postarajte se da poruka zaista bude u formi kratkog pitanja, jer će u suprotnom poruka biti odbačena.

"Možemo li da dogovorimo sastanak?”
Email sa ovakvom temom odmah stavlja do znanja o čemu se radi. Postoji, marketinškim rječnikom, "call to action”, odnosno "poziv na akciju”. U poruci zatim objasnite zašto želite da razgovarate sa osobom, bilo telefonskim putem ili uživo. Stručnjaci kažu da ljudi čak i vole ovakve emailove, jer pokreće mehanizam razmišljanja poput: "Neko želi da se sastane sa mnom, to je divno!”
U poslovnom svijetu, sastanci su neophodni, bilo da mu se radujemo ili ne, samo treba razdvojiti bitne od nebitnih.

"Ovo je privuklo pažnju 30 miliona korisnika…”
Možda nećete koristiti ovakav format od riječi do riječi, i nećete ga koristiti tako često u porukama, ali svakako je moćan savjet kada želite da skrenete pažnju na nešto. Djeluje da je vrijedno gledanja jer je privuklo tako masovno interesovanje. Takođe, broj uvjek privlači pažnju. Treba imati na umu posebno kada u emailu želite nešto da predstavite ili prodate proizvod ili uslugu.

"Brzo predstavljanje ideje + Vidimo se?”
Ovo je varijacija teme jednog emaila koji dolazi iz PR agencije. Ovakav subject nudi ideju koja je u vezi s predstojećom konferencijom ili događajem. Drugo, pozivate na tu istu konferenciju. Između je znak + koji je važan, jer pokazuje dvije važne teme emaila, i da će obje biti brze i "bezbolne”.

"Alternativa vašoj ideji/vašem radu”
Ovo je malo čudno, ali evo kako funkcioniše. Na primjer, jedan autor je kritikovao novi servis "Zirtual assistance service”. Ubrzo mu je stigao email sa temom "Alternativa Zirtuala”, i u te dvije riječi mu odmah privukao pažnju, jer je ova tema već bila na njegovom "radaru”. Pošiljalac emaila je znao za članak, i ponudio alternativu. Iskorisite tu ideju: Pronađite o čemu razmišlja primalac poruke, i idite na to. Iskoristite tu ideju i dodajte riječ "alternativa” (u nekim slučajevima "na drugačiji način”).

 


 
 
 
 
back to top