IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 22.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

300 litara TO sokova za djecu iz Dječjeg doma u Mostaru

06.01.2016

Predstavnici kompanije Stanić Beverages, vlasnika portfelja brandova voćnih sokova i napitaka Juicy i TO, Dječjem domu Mostar su uručili donaciju od ukupno 300 litara TO sokova kako bi svim mališanima koji tamo žive i rastu što više uljepšali blagdanske dane. Donirana količina različitih vrsta TO sokova zadovoljava mjesečnu potrebu 33 mališana iz Dječjeg doma u Mostaru, a nakon donacije SOS selima u Sarajevu i Gračanici u studenom, TO nastavlja pomagati institucijama u BiH usmjerenima prema brizi o djeci bez roditeljske skrbi. Dosadašnje donacije realizirane su u sklopu kampanje „Novi domaći sok" koju je kompanija Stanić Beverages pokrenula nakon lansiranja TO sokova na bh tržištu, a u planu je i nastavak pomaganja sličnih institucija i u 2016. godini.

 

„U vrijeme blagdana, željeli smo barem malo razveseliti mališane iz Dječjeg doma u Mostaru i nadam se da smo to ovom donacijom i uspjeli. Od pokretanja proizvodnje TO sokova u našoj novoj tvornici u Kreševu, Stanić Beverages nastoji djelovati kao društveno odgovorna tvrtka usmjerena prema brizi za potrebe raznih društvenih skupina u BiH, a djeca bez roditeljske skrbi jedna su od najranjivijih skupina u društvu i naša je zajednička obveza pomagati im kako bismo im omogućili što sretnije djetinjstvo. Dječji dom u Mostaru prepoznali smo kao jednu od institucija koja brine o mališanima, a ova donacija je nastavak naših aktivnosti iz studenog kada smo donirali mališane u SOS Dječjim selima u Sarajevu i Gračanici. Sa sličnim aktivnostima nastavljamo i u 2016. godini, a planiramo uključiti i ostale institucije koje skrbe o djeci i njihovom obrazovanju", izjavio je Boris Marijanović, direktor tvrtke Stanić Beverages u Bosni i Hercegovini.

Brand voćnih sokova i napitaka TO, novi domaći sok koji se proizvodi u tehnološki najmodernije opremljenoj tvornici u Kreševu, snažno je zakoračio na domaće tržište. Nakon lansiranja TO linije sokova na bh tržištu u srpnju, proizvodnja u kreševskoj tvornici neprekidno raste, a tvrtka Stanić Beverages priprema i izvoz na druga tržišta, posebno zemalja CEFTA-e i Bliskog istoka što će rezultirati dodatnim povećanje proizvodnje u narednim mjesecima. TO, novi domaći sok, dostupan je u 5 voćnih okusa i predstavlja „best buy" opciju unutar kategorije uz najbolji omjer cijene i kvalitete.


 
 
 
 
back to top