IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 22.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

2.500 litara TO sokova za djecu iz SOS Dječjih sela u Sarajevu i Gračanici

26.11.2015

Predstavnici kompanije Stanić Beverages, vlasnika portfelja brandova voćnih sokova i napitaka Juicy i TO, danas su u SOS Dječjem selu Sarajevo uručili donaciju od ukupno 2.500 litara To sokova namijenjenu djeci bez roditeljske skrbi iz Dječjih sela Sarajevo i Gračanica. Donirana količina različitih vrsta To sokova zadovoljava mjesečne potrebe ukupno 278 mališana iz ta dva sela, kao i potrebe 3 SOS Dječija vrtića u Sarajevu, Mostaru i Goraždu, a donacija je realizirana u sklopu kampanje „Novi domaći sok" koju je tvrtka Stanić Beverages pokrenula nakon lansiranja TO sokova na bh tržištu.

„Od pokretanja proizvodnje TO sokova u našoj novoj tvornici u Kreševu, Stanić Beverages nastoji djelovati kao društveno odgovorna kompanija usmjerena prema brizi za potrebe raznih društvenih skupina u BiH. SOS Dječje selo prepoznali smo kao jednu od najvažnijih organizacija u BiH koja brine o djeci bez roditeljske skrbi te iznimno cijenimo trud svih SOS majki i ostalih zaposlenika koji svakodnevno ulažu velike napore kako bi djeca imala što sretnije i bezbrižnije djetinjstvo. Kao društveno odgovorna tvrtka koja brine za različite društvene skupine, a posebno one najranjivije što djeca bez roditeljske skrbi uistinu i jesu, odlučili smo donirati razne vrste TO sokova SOS Dječijim selima u Sarajevu i Gračanici i SOS Vrtićima u Sarajevu, Mostaru i Goraždu,  kako bismo mališanima koji tamo žive i borave, barem malo uljepšali svakodnevnicu. Nakon ove donacije planiramo različite aktivnosti i donacije i za druge institucije i organizacije u BiH, pogotovo one usmjerene prema brizi o djeci i njihovom obrazovanju", izjavio je Boris Marijanović, direktor tvrtke Stanić Beverages u Bosni i Hercegovini.

Brand voćnih sokova i napitaka TO, novi domaći sok koji se proizvodi u tehnološki najmodernije opremljenoj tvornici u Kreševu, snažno je zakoračio na domaće tržište. Nakon lansiranja TO linije sokova na bh tržištu u srpnju, proizvodnja u kreševskoj tvornici neprekidno raste i do sad je proizvedeno više od dva milijuna litara TO sokova, a tvrtka Stanić Beverages priprema i izvoz na druga tržišta, posebno zemalja CEFTA-e i Bliskog istoka što će rezultirati dodatnim povećanje proizvodnje u narednim mjesecima. TO, novi domaći sok, dostupan je u 5 voćnih okusa i predstavlja „best buy" opciju unutar kategorije uz najbolji omjer cijene i kvalitete.

 


 
 
 
 
back to top