IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

14. SEMPL Konferencija

29.11.2012

Najbolje medijske strategije iz regije i svijeta na jednom mjestu. 14. SEMPL konferencija biće održana 29. i 30. novembra 2012. godine u Portorožu, Sloveniji. 

Međunarodna konferencija SEMPL koja se bavi najnovijim trendovima u oblasti upotrebe medija, održaće se 14. put po redu u Portorožu, u Sloveniji. Ovaj edukativni skup na jednom mjestu omogućiće gostima uvid u najbolje prakse medijskih strategija te predstaviti najnovije medijske i komunikacijske trendove u regiji i svijetu. Program ovogodišnjeg festivala karakterizira učešće komunikacijskih stratega iz poznatih svjetskih brendova, velikog broja medija i medijskih agencija.
 
Svoje višegodišnje iskustvo predstaviće, između ostalih, Tom Bowman, odgovoran za globalno marketing oglašavanje u kompaniji BBC Worldwide, Mark Husak, direktor razvoja medija i digitalnih medija u istraživačkoj agencije Milliward Brown, kao i Gerd Leonhard, profesionalni futurista.
 
Takmičari će se takmičiti za priznanje Zlatni SEMPLER u šest takmičarskih kategorija, kao što su: Strateška upotreba medija mix-a, Inovativna upotreba komunikacijskih kanala, Najbolja upotreba digitalnih alata, Najbolje ciljana kampanja, Najbolja kampanja na društvenim medijima, i drugih.
 
Osim ovih kategorija, na konferenciji će biti proglašena i najbolja medijska strategija u Jadranskoj regiji. U žiriju ovogodišnjeg takmičenja biće veliki broj profesionalaca iz oblasti medija i komunikacija. 


 
 
 
 
back to top