IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

Do 2019. prodaja čokolade raste za 60 posto

05.05.2015
Kinesko tržište vrijedit će 4,3 milijardi dolara
 
Prodaja čokolade porast će u Kini do 2019. za 60 posto na 4,3 milijarde dolara, predviđa američka konditorska kompanija Hershey.
Jedan od članova uprave Bert Alfonso kaže kako rast potrošnje čokolade u rastućim ekonomijama vjerno prati rast cijele ekonomije, a u kineskom slučaju glavni pokretač potražnje za čokoladom bit će sve veći broj stanovništva koje živi u gradovima.
 
Hershey samo ove godine očekuje rast prodaje u Kini za 35 posto na 450 milijuna dolara. Lani je kinesko tržište sudjelovalo s 4,5 posto udjela u ukupnim prodajnim prihodima kompanije od 7,4 milijarde dolara. 


 
 
 
 
back to top