IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 10.12.2018 || asHE12435Hp  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

Ekskluzivno


 

 

 


Zemlja Reklama
12.05.2015



Nenad Pacek: Trendovi prodaje u FMCG sektoru
07.08.2012
Rezultati istraživanja među multinacionalnim kompanijama u jugoistočnoj Europi pokazuju zabrinjavajuće rezultate

Vedrana Seksan: Kuhinja
05.07.2012

Nenad Pacek:
03.07.2012
S obzirom da se loš scenario nastavlja i u eurozoni, ovakvo anemično stanje tržišta u Centralnoj i Jugoistočnoj Europi sigurno će se nastaviti i u 2013. godini

Nenad Pacek: Euro zona pred raspadom?
01.06.2012
Jeste li znali da niti jedna monetarna unija nikada nije opstala bez fiskalne i političke unije?

Nenad Pacek: Poslovne strategije u vrijeme ekonomske krize
03.05.2012
Uspješne kompanije uvijek rade sa drugačijim principima poslovanja kad nastupe teška ekonomska vremena

 
 
 
 
back to top