IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 30.04.2017 || Uspješno realizovan najveći FMCG Summit u zemlji i regionu  |  Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu  |  Preskakanje obroka je povezano s umorom  |  Svi okusi Crne Gore na jednom mjestu  |  Franck na Festivalu kafe, čokolade i delicija   |   Za ukusnu i uravnoteženu prehranu – novi THOMY Delight   |  Brand New Jungle   |  Odluka o novom zakupcu BIP-a 4. aprila  |  Kadrovske promjene u kompaniji Podravka  |  Haribo najavio prvu fabriku u SAD-u  |  AC Food izvršio uplatu za kupovinu dijela imovine Agrokomerca  |  Agrokor održao sastanak s dobavljačima  |  Bingo u 2016. ostvario porast prihoda od 13 posto  |  PepsiCo proširuje proizvodnju ruskog jogurta  |  Delhaize podržao akciju "Sat za našu planetu"  |  Idea i Mercator Centri u akciji „Sat za našu planetu“  |  Ferrero preuzima američki Fannie May  |  Nestea se vraća u okrilje Nestléa  |  Više od 10 000 posjetilaca na Sajmu domaćih proizvođača u Konzumu  |  Kako vrtići širom BiH obilježavaju Dan voda  |   ||
   

Ekskluzivno


 

 

 


Zemlja Reklama
12.05.2015



Nenad Pacek: Trendovi prodaje u FMCG sektoru
07.08.2012
Rezultati istraživanja među multinacionalnim kompanijama u jugoistočnoj Europi pokazuju zabrinjavajuće rezultate

Vedrana Seksan: Kuhinja
05.07.2012

Nenad Pacek:
03.07.2012
S obzirom da se loš scenario nastavlja i u eurozoni, ovakvo anemično stanje tržišta u Centralnoj i Jugoistočnoj Europi sigurno će se nastaviti i u 2013. godini

Nenad Pacek: Euro zona pred raspadom?
01.06.2012
Jeste li znali da niti jedna monetarna unija nikada nije opstala bez fiskalne i političke unije?

Nenad Pacek: Poslovne strategije u vrijeme ekonomske krize
03.05.2012
Uspješne kompanije uvijek rade sa drugačijim principima poslovanja kad nastupe teška ekonomska vremena

 
 
 
 
back to top