IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.07.2018 || Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |   ||
   

Ekskluzivno


 

 

 


Zemlja Reklama
12.05.2015



Nenad Pacek: Trendovi prodaje u FMCG sektoru
07.08.2012
Rezultati istraživanja među multinacionalnim kompanijama u jugoistočnoj Europi pokazuju zabrinjavajuće rezultate

Vedrana Seksan: Kuhinja
05.07.2012

Nenad Pacek:
03.07.2012
S obzirom da se loš scenario nastavlja i u eurozoni, ovakvo anemično stanje tržišta u Centralnoj i Jugoistočnoj Europi sigurno će se nastaviti i u 2013. godini

Nenad Pacek: Euro zona pred raspadom?
01.06.2012
Jeste li znali da niti jedna monetarna unija nikada nije opstala bez fiskalne i političke unije?

Nenad Pacek: Poslovne strategije u vrijeme ekonomske krize
03.05.2012
Uspješne kompanije uvijek rade sa drugačijim principima poslovanja kad nastupe teška ekonomska vremena

 
 
 
 
back to top